מדכאי תיאבון טבעים שעושים את העבודה


כיום יותר ויותר נפוץ לראות אנשים משתמשים במדכא תאבון כדרך לגיטימית להוריד במשקל, מאחר שבעיית ההשמנה נהייתה עולמית ורלוונטית מתמיד אין פתרון אחד שמתאים לכולם ותמיד יש חידושים והברקות בתחום, אחת מההברקות היא השימוש במדכאי תאבון כדי לרדת במשקל, זה פתרון די יצירתי ונחמד, סך הכל אנחנו משתמשים במצרכים טבעיים כדי לגרום לגופנו להגיע לתחושה של שובע.

אז איך מדכאים תיאבון, פשוט מאוד משתמשים באחד מהדרכים שציינתי למטה ומהר מאוד תוכלו להגיע לתחושת שובע שתקל על הרעב הבלתי פוסק, ולגבי איך מדכא תאבון עובד; כל מדכא תאבון עובד בדרך שונה ונדבר עליהם בכתבה למטה.

 

חילבה

חילבה הוא עשב ממשפחת קטניות. הזרעים לאחר ייבושם וטחינתם הם החלק הנפוץ ביותר של הצמח.

חילבה מכיל סיבים מסיסים ולא מסיסים. עם זאת, מרבית הסיבים מגיעים מגאלקטומנן, סיבים מסיסים במים.

הודות לתכולת הסיבים הגבוהה של חילבה, הוכח כי חילבה מספקת יתרונות בריאותיים כמו ויסות סוכר בדם, הפחתת כולסטרול ובקרת תיאבון.

חילבה פועלת על ידי האטת התרוקנות הקיבה ועיכוב פחמימות וספיגת השומן. זה מתורגם לירידה בתיאבון ולשליטה טובה יותר ברמת הסוכר בדם.

מחקר שנערך על 18 אנשים בריאים אבל עם עודף משקל קיצוני מצא כי צריכת 8 גרם סיבים מחילבה הפחיתה את התיאבון בצורה יעילה יותר מ -4 גרם סיבים מחילבה. המשתתפים גם הרגישו מלאים יותר ואכלו פחות בארוחה הבאה.

יתר על כן, נראה כי חילבה יכולה לעזור לאנשים להפחית את צריכת השומן שלהם.

לדוגמה, מחקר אחד שנערך בקרב 12 גברים בריאים הראה כי נטילת 1.2 גרם תמצית זרעי חילבה הפחיתה את צריכת השומן היומית ב- 17%. זה גם הוריד את צריכת הקלוריות היומית שלהם בכ -12%.

בנוסף, סקירה של 12 מחקרים מבוקרים אקראיים העלתה כי לחילבה יש תכונות להורדת סוכר בדם ולהפחתת כולסטרול.

שווה קריאה =>  נשירת שיער אצל נשים תרופות סבתא

כמובן שכדי להשיג חילבה לא צריך מרשם לכן והוא נורא קל לשימוש, בנוסף מחקרים הראו כי חילבה בטוח לשימוש וכמעט אין תופעות לוואי בכלל, אלה רק כמה הסיבות שרבים מחשיבים את חילבה למדכא תיאבון חזק, כדי לבדוק מחיר על כמוסות חילבה באיביי לחצו כאן.

תמצית תה ירוק

כמובן שתמצית תה ירוק נכנסת גם כאן לרשימה,

מבין יתרונות בריאותיים רבים, הוכח כי תמצית תה ירוק יעילה לירידה במשקל.

תה ירוק מכיל שני תרכובות התורמות לתכונות הרזיה שלו: קפאין וקטכינים.

קפאין הוא חומר ממריץ ידוע המגביר את שריפת השומן ומדכא את התיאבון.

הוכח כי קטכינים, במיוחד אפיגאלוקאטכין גלייט (EGCG), מגבירים את חילוף החומרים ומפחיתים שומן.

השילוב של EGCG וקפאין בתמצית תה ירוק פועלים יחד כדי להפוך את הגוף ליעיל יותר בשריפת קלוריות, מה שעלול להוביל לירידה במשקל.

גם התה מדכא תיאבון כאשר הוא לא תמצית, אבל כאשר לוקחים אותו כתמצית השפעותיו משתפרות פלאים.

למעשה, מחקר שנערך בקרב 10 אנשים בריאים הראה עלייה של 4% בקלוריות שנשרפו לאחר שצרכו שילוב של EGCG וקפאין.

למרות שאין מחקר הבוחן את תכונות דיכוי התיאבון של תמצית תה ירוק בבני אדם, נראה כי תה ירוק בשילוב עם מרכיבים אחרים עשוי להיות יעיל להפחתת התיאבון.

איפה אפשר לקנות את זה? באיביי כמובן, לחצו כאן כדי לבדוק את המחיר של תמצית תה ירוק באיביי.

גרסיניה קמבוג’יה

​​גרסיניה קמבוגיה הוא כרגע אחד התוספים הפופולריים ביותר לירידה במשקל הקיימים בשוק.

כדורי גרסיניה קמבוג’יה מיוצרים בעזרת תמצית המופקת מקליפות פרי הנקרא גרסיניה גומי-גוטה ומשמשים לדיכוי התיאבון ולקידום ירידה במשקל.

איך זה עובד: תמצית גרסיניה קמבוגיה מכילה חומצה הידרוקסיציטרית (HCA), שעשויה להפחית את התיאבון על ידי העלאת רמות הסרוטונין במוחך והפחתת חילוף החומרים של הפחמימות.

שווה קריאה =>  הגדלת חזה באופן טבעי | תרופות סבתא

מחקר אחר שנערך בקרב 28 אנשים הדגים כי גרסיניה קמבוג’יה היה יעיל יותר להפחתת התיאבון, להגדלת המלאות ולהפחתת הרעב בהשוואה לפלסבו.

תופעות לוואי: למרות שנחשבות בדרך כלל לבטוחות, צריכת גרסיניה קמבוג’יה עלולה להוביל לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים, כמו כאבי ראש, שלשול, בחילה, עצבנות.

לבדיקת מחיר כדורי גרסיניה קמבוג’יה לחצו כאן.

מאכלים מדכאי תאבון

יש גם הרבה מאכלים שיכולים לעזור לכם לדכא את התאבון.

1) אבוקדו.

אבוקדו מלא בסיבים ובשומן חד בלתי רווי בריא ומדכא את התיאבון כשאוכלים במתינות. למעשה, השומנים אצל החבר’ה הקטנים האלה שולחים איתות למוח שלך שאומרים לבטן שלך שהיא מלאה!

2) שקדים

רק קומץ שקדים הוא מקור עשיר לנוגדי חמצון, ויטמין E ומגנזיום. כמו כן, הוכח כי שקדים מגבירים את תחושת המלאות אצל אנשים ועוזרים בירידה במשקל.

3) ג’ינג’ר

במשך מאות שנים תרבויות רבות השתמשו בשורש ג’ינג’ר לכוחות העיכול המדהימים שלו. בין אם זה בשייק או במנה הודית (סליחה, ג’ינג’ר אייל לא נחשב!), הג’ינג’ר עובד כממריץ שממריץ את הגוף ומשפר את העיכול ובכך גורם לך להיות פחות רעב.

4) ביצים

מחקרים הראו כי אכילת ביצה או שתיים לארוחת הבוקר יכולה לסייע לכם להרגיש מלאים יותר במהלך היום הרבה יותר מאשר אם הם היו אוכלים בייגל עם אותה כמות קלוריות. באותו מחקר, אלו שאכלו ביצים צרכו בממוצע 330 פחות קלוריות במהלך היום מאשר אלה שאכלו בייגלה. אוכל למחשבה, לא?

5) בטטה

על פי מדעני המזון, בטטות מכילות סוג מיוחד של עמילן המתנגד לאנזימי עיכול, מה שגורם להם להישאר בבטן לטווח ארוך יותר ולכן שומרים עליכם מלאים. בנוסף, הם מלאים בוויטמין A וויטמין C!

6) שוקולד מריר

אוהבים שוקולד אבל אין לכם שליטה עצמית על זה? נסה להתענג לאט על חתיכה או שתיים של שוקולד מריר עם לפחות 70 אחוז קקאו בפעם הבאה שתשתוקק אליו. רק מעט שוקולד מריר עוזר להוריד את התשוקה מכיוון שהטעם המר מורה לגוף להפחית את התיאבון. שלא לדבר על כך שהחומצה הציטריטית בשוקולד מריר עוזרת להאט את העיכול כדי לעזור לכם להרגיש מלאים יותר. אם שוקולד מריר הוא מריר מדי בשבילך, נסה לשתות חתיכה עם כוס קפה שחור – זה יביא את המתיקות!

שווה קריאה =>  שמן קיק לגבות

7) סלמון

כשאתם אוכלים דגים כמו סלמון העשירים בחומצות אומגה 3 שומניות, גופכם מגדיל את כמות ההורמון לפטין במערכת שלכם. לפטין ידוע בדיכוי רעב. לא אוהבים סלמון? נסו טונה והרינג, שגם הם עשירים באומגה 3!

8) קינמון

בפעם הבאה שאתם צורכים דגני בוקר, שיבולת שועל, פירות, או אפילו קפה, מפזרים מעט קינמון. קינמון, כמו תבלינים טחונים אחרים כמו ציפורן וג’ינג’ר, עוזר להוריד את רמות הסוכר בדם, אשר – ניחשתם נכון – עוזר לשלוט בתיאבון!

9) דייסת שיבולת שועל

האם זה הפתיע אותך? בעוד שהם עשירים בפחמימות, סוג הפחמימות בשיבולת שועל הם מהסוג שמתעכלות באטיות ומסוגלות להשאיר אתכם מרגישים מלאים שעות רבות לאחר ארוחת הבוקר. למה? מכיוון שהם מדכאים את הורמון הרעב גרלין. למעשה, שיבולת שועל די נמוכה במדד הגליקמי.

10) תפוחים

תפוחים מכל הזנים והסוגים עוזרים לדיכוי הרעב ממספר סיבות. ראשית, תפוחים ממולאים בסיבים מסיסים ובפקטין, שעוזרים לכם להרגיש מלאים. בנוסף תפוחים מווסתים את הגלוקוז שלך ומשפרים את רמת האנרגיה שלך. לבסוף, תפוחים דורשים זמן לעיסה רב, מה שעוזר לדמות לגוף מבחינת כמות לעיסות אכילת ארוחה גדולה ומעניק לגופכם יותר זמן להבין שאתם כבר לא רעבים. בנוסף, הם פשוט טעימים!

Recent Content